ادیت با پریمیر، پادشاه تدوین !

آموزش ادیت با پریمیر مخصوص اینستاگرامر ها

قطعاً برای شما هم پیش اومده که قصد داشتید برای ادیت ویدئوهای پیج‌ اینستاگرامتون از نرم‌افزار پریمیر استفاده کنید، اما با خودتون گفتید که خیلی سخته و کلی زمان باید برای آموزش پریمیر بذارید یا شاید فکر کردید که دوره‌های مختلفی رو برای آموزش پریمیر شرکت کنید ولی دیگه نگران نباشید ! “دوره آموزش ادیت با پریمیر” معین فرجی یک دوره کامل و کاربردی برای کسانیست که میخوان توی کوتاهترین زمان ادیت کردن با این نرم‌افزار رو یاد بگیرن.

مشخصات دوره
تعداد ویدئو20 قسمت
مدت زمان5 ساعت و 30 دقیقه
سطح دورهحرفه ای
قیمت598,000 تومان
ویدئو پیشنمایش
توضیحات تکمیلی

قطعاً برای شما هم پیش اومده که قصد داشتید برای ادیت ویدئوهای پیج‌ اینستاگرامتون از نرم‌افزار پریمیر استفاده کنید، اما با خودتون گفتید که خیلی سخته و کلی زمان باید برای آموزش پریمیر بذارید یا شاید فکر کردید که دوره‌های مختلفی رو برای آموزش پریمیر شرکت کنید ولی دیگه نگران نباشید ! “دوره آموزش ادیت با پریمیر” معین فرجی یک دوره کامل و کاربردی برای کسانیست که میخوان توی کوتاهترین زمان ادیت کردن با این نرم‌افزار رو یاد بگیرن.

پریمیر یک نرم افزار مخصوص برای ادیت ویدئو هست  که بی‌نهایت امکانات و تکنولوژی داره و اکثر فیلم‌هایی که این‌روزها توی بسترهای مختلف مخصوصاً اینستاگرام می‌بینیم با این نرم‌افزار شرکت ادوبی تدوین ( ادیت ) شده اند.

توی “دوره آموزش ادیت با پریمیر” از نصب نرم افزار تا خروجی گرفتن در نرم افزار پریمیر و همچنین نحوه ادیت ویدیو‌های معین فرجی رو یاد می‌گیرید تا شما هم بتونید ویدیوهاتون رو ادیت و تدوین کنید.

شرکت در این دوره راه میانبری است برای تمام کسایی که دنبال سریعترین راه برای یادگیری ادیت با پریمیر هستن.

چه کسایی باید توی دوره ادیت با پریمیر شرکت کنن؟

  • تولید کنندگان محتوا
  • دیجیتال مارکترها
  • کسانی که برای کسب و کار یا پیج خودشون نیاز به ادیت ویدیو دارن
  • کسایی که علاقه به یادگیری ادیت و تدوین در نرم افزار پریمیر دارن و دوست دارن که در کمترین زمان ادیت و تدوین رو یاد بگیرن
  • تولید کنندگان محتوایی که کار با نرم افزار پریمیر رو به صورت حرفه‌ای بلد نیستن

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *